Novetats i productes tecnològics

#7 La bombolla dels influencers

SHARE
, / 1486 1
#7 La bombolla dels influencers

L’aparició de les xarxes socials ha transformat, en part, la manera com ens comuniquem. Les hores dedicades davant la pantalla han fet replantejar a les marques en quins sectors cal publicitar-se i s’hi han abocat sent-hi presents. Tot i així la prescripció de productes o serveis per part d’usuaris especialitzats apareixia com una oportunitat molt econòmica i efectiva de donar-se a conèixer. I així apareix la figura del influencer. Un influencer és una persona que compta amb certa credibilitat sobre un tema concret, i per la seva presència i influència en les xarxes socials pot arribar a ser un prescriptor interessant per a una marca.

Parlem sobre el fenòmen influencer amb un grup de professionals que d’un cantó (com a marca) o de l’altre (com a influencers), o fins i tot des dels dos cantons alhora, ho estan vivint de ple. Tractarem temes com l’ús i abús d’aquests, com s’ha adaptat el sector de la publicitat al respecte, quantitat o qualitat dels seguidors i coneixereu algunes de les seves experiències, sempre amb un toc d’humor. Un podcast que ha esdevingut debat actiu, enriquidor. Explotarà la bombolla? Escolteu l’opinió dels nostres experts.

En aquest episodi trobareu als següents tertulians:

 

One Comment

  • Molt interesant la vostra conversa. Està clar que l’abús per uns, el descoixement de petits empresaris i la falta de rigor per part de agencies, empreses i persones particulars fan que la paraula “influencer” es desvirtualitza , i fa que molta gent pensi que per tindre followers tot s hi val.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

PASSWORD RESET

LOG IN